Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

<< ΕΓΩ ΔΕΝ >>

...<< ΕΓΩ...ΔΕΝ...>>

΄Έρχεται ο ηθοποιός στο χείλος της σκηνής και μιλάει ¨
____ Χαίρομαι που ..................... με τόση............. Μου κάνει..........δεν φαντάζεστε πόσο.......... μου κάνει γιατί σπάνια βρίσκεις................................................. σπάνια, πολύ σπάνια. Σήμερα εννοώ που να σε ....................... πραγματικά, συνήθως ο ένας δεν .......... τον άλλον, ο άλλος δεν ακούει. Κυρίως όταν δεν ( δείχνει τις τσέπες του ) ¨ ΟΤΑΝ ΔΕΝ, ..ΔΕΝ! Κανείς!! (ήρεμα ) Γιαυτό τόσο πολύ χάρηκα απόψε.. που με ακούτε.. που με τόση ................. μ ακούτε. ΄Όσο εσείς μ ακούτε χαίρομαι ειλικρινά, είμαι.........................θέλω να σας ........................... ναι , να σας πω ένα μεγάλο πολύ μεγάλο ευχαριστώ ( υπόκλιση ) Ένα πάρα πολύ μεγάλο ευχαριστώ που με................( σβήνουν όλα τα φώτα . Ο ηθοποιός ανάβει τον αναπτήρα του ελαφρά σκυμμένος προς το κοινό )
___ Τι σας οφείλω;;;
( σβήνει τον αναπτήρα )
σκοτάδι-- αυλαία

....... απόσπασμα από το μονόπρακτο του Βασίλη Αλεξάκη με τίτλο << ΕΓΩ.. ΔΕΝ >> παίχθηκε από τον ηθοποιό Κ. Τζούμα ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: