Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

ΤΟ ΜΟΤΟ-ΣΑΚΟ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ..!!!

....Το αεράκι εξω συντροφεύει το πηγαινέλα των ανθρώπων πίνω το καφεδάκι μου και ταξιδεύω... φοράω τα βήματα των περαστικών και ακολουθώ νοερά την διαδρομή... οι σκέψεις μου τεμνόμενα τρεχαντήρια , ανταμώνουν σε χωματένια πλατύσκαλα ! Πιάνει βροχή !!! Τα ιχνη του τρίκυκλου της Μανωλάδας μουλιάζουν και προσθέτουν πιότερη υγρασία στήν οργή στον θυμό στην θλίψη !!! Πίνω το καφεδάκι μου και παρατηρώ νοερά το νήμα της ντροπής να ξετυλίγεται στους δρόμους γυρω από την πλατεία στην ιδια πλατεία οπου παρελαυνει η Ελληνική λεβεντιά !!! Το τρίκυκλο επιμένει να γράφει την ιστορία του !!!
Περνά από μπροστα μας με ταχύτητητα και μας διαταράσει την παρατεταμένη νιρβάνα μας!!! Αδύναμος να συγκεντρωθώ στην απίστευτη εικόνα διαπόμπευσης ...κρύβω το πρόσωπο μου και ζητώ ταπεινά συγνώμη !!!
Το τρίκυκλο της ντροπής ανεβάζει ταχύτητα ... και δυστυχώς οσο ανεβάζει ταχύτητα τόσο απομακρύνεται και η..ανθρωπιά από τον ..άνθρωπο !!! ..Κρύβω το πρόσωπο μου και ζητώ ταπεινά συγνώμη..!!!
.....κυριάκος σάμιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: