Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

....δραπέτες από τον χάρτη ...!

.....Χμ!...Χμ.!!!   Με  ρωτάς  καλή  μου ???  
   Το  παραθυρόφυλλο  ανάλαφρα   κλειστό  ,  και  το  φως  του  ήλιου   διαπερνά   τις  γρίλιες .  Εδώ  στον  τόπο  που  γεννήθηκα   προσπαθώ  να  ταιριάξω  κομμάτια   που  λείπουν    από  το  παζλ  της  μνήμης .
     Με  ρωτάς  καλή  μου   να  σου  πω   για  τα  παιδικά  μου  χρόνια !   Στιγμές  που  λαμπυρίζουν   μέσα   στον  χρόνο .  Να !  Οπως   αυτή   η  μικρή  ηλιαχτίδα  !   Την  βλέπεις ???  Δες  την  !  Δες  την  καλύτερα   .  Παρατήρησε   πως  τρυπώνει   στις  γρίλιες  .  Γύρευε  απο  πόσο  μακριά  έρχεται !  Κι  όμως  ειναι  εδώ  για  να  μας  θυμίζει  καλή  μου  το  φως   και  την  ελπίδα !
     Οταν  ξεχειλίζουν  οι  αποχωρισμοί  ολοι  μας  εχουμε  ανάγκη   απο  αυτήν  την   ηλιαχτίδα .  Στεριανοί  ναυαγοί ,  δραπέτες  από  τον  χάρτη  ,  ασύνοροι  πολίτες  κόσμου ,  όλοι  μας .
      Με  ρωτάς  καλή  μου  κι  εγώ   κλέβω   λίγο  από  την  ζεστασιά   σου  ,  καθώς  σε  φαντάζομαι   δασκάλα  εκεί  στην  Ελληνική  Κοινότητα  ,  αιχμάλωτη   και  πυρπολυμένη   απο  τα  φλογερά   διψασμένα    μάτια  των  παιδιών .... Οι  αποχωρισμοί  δεν  εχουν  πατριδα .....!
                                 .......   κυρ....σαμ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: