Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

...σπασμένα γυαλιά απο κλεψύδρα ..!!!

Ωρες  πολλές  το  βλέμμα   καθρεφτίζεται  εμπρος  στην  λευκή  κόλα .  Το  χέρι  αδύναμο   να  σύρει την  πένα .  Μήτε   γραμμή .  Οριζόντια ,  πλάγια ,  κάθετη . Τίποτα!!! Η  σκέψη   γέρνει   λες  και  ψάχνει  τόπο  ν  ακουμπήσει ..  Τρίβω  το  πρόσωπό  μου   με  την  παλάμη  μου   νιώθω  τις  ζάρες   που  κοσμούν   το  μέτωπό  μου  χαλαρές  ! Το  μολύβι  γλυστρά  από  το  χέρι  μου  και  καταλήγει  στην  άκρη  του  γραφείου .
        Την  ιδια  στιγμή  νιώθω  την  ανάσα  του γέροντα    χρόνου   καυτή  ,  ακούω   ράθυμα  βήματά   και  ακολουθώ  τα  ιχνη    που  σκορπά   η  περπατησιά  του .  Γύρω  και  παντού  σπασμένα  γυαλιά  από  κλεψύδρα !  Σημάδια   από-δρασης ??  Ισως ...! Στο  μεταίχμιο   της  ακροβασίας  η  μύτη  του  μολυβιού    " συλαμβάνει "  το   ξεμυτισμα  του  καινούργιου   χρόνου !
  ___    Νααααμμμαααααστεεεε   και  πάλι  μαζί  ...  όπως  τοοοοτεεεεε!!!  Θυμάσαι  κύριε  Χρόνε ???  Πριν   365  ολάκερες   μέρες .   Τόοοοτεε   που   χτύπησες   το  κουδούνι    κι   εγώ   έτρεξα   πρόθυμα  ,  κατέβηκα   από  τον  τρίτο   όροφο    για  να  σε  βοηθήσω  ,  σου  πήρα   τις βαλίτσες    μήπως  και  ξαποστάσεις  λίγο .   Δημιούργησα   στο  δωμάτιο   ατμόσφαιρα  ,  φόρεσα  το  χαμόγελό  μου   ,  και  καθώς   καθρεφτίστικα    στους   γυμνούς   τοίχους  , απο  την  άκρη  των  ματιών  μου  διέκρινα    την  λαμποκοπή   στο  νυσταγμένο    βλέμμα  σου .  Θυμάσαι  κύριε  Χρόνε ???
       Στέκεσαι   τώρα  μπροστά  μου    σαν  κάτι   να  γυρεύεις  ...  και  περιμένεις .  Τι  περιμένεις ??   Να  σου  πω  τις  προσδοκίες  μου  ?  Τα  όνειρά  μ ου  ??   Οχι  !  Οχι !  Δεν  σου  ζητώ  απολογία   για  το  " ΠΡΟΣΕΧΩΣ  ΚΑΛΥΤΕΡΑ  "  που  μου  υποσχέθηκε   ο  γέροντας  συνάδελφό  σου .  Αλλωστε   το  φευγειό  του   προξενεί  συννεφόκαμα  και   αιθαλομίχλη     σε  τέτοια  ποσότητα   που  δυσκολεύομαι  ν   αφουγγρασθω   μ  αισιοδοξία    το  "  κρυμμένο  κείμενο "  που  ρέει  πίσω  από  το  "  ΠΡΟΣΕΧΩΣ   ΚΑΛΥΤΕΡΑ  " !
       Θέλω  να  το  κουβεντιάσω  ανθρώπινα  τώρα  στο  σταυροδρόμι  της  παράδοσης  και  παραλαβης ...  τώρα   που  το  παλιό  φεύγει   και  το  καινούργιο  ερχεται (?) !   Πως  ???  Δεν  εχεις  χρόνο ?   Ανάποδο  ακούγεται  αυτό  .  Ο  χρόνος  να  μην  εχει  χρόνο !!!    Βέβαιααα!! Εχεις  τις  βαλίτσες  με  την   ταλαιπώρια  μας ... Αν  ήξερες  τι  ειχες  μέσα .  Αν  ήξερα  κι  εγώ  τι  κρατούσαν  τα  χέρια  μου    πριν  365χ24=8760  ώρες   θα  σε  άφηνα   με  τις  βαλίτσες  αγκαλιά .
       Ωστόσο  κύριε  Χρόνε  προσοχή  στούς  καθρέφτες  που  προβάρεις   το  ένδυμα  υπηρεσίας ,  να  ειναι  πειθαρχιμένοι  σε  ανεξίτηλες  αλήθειες  και  να  μην  διακατέχονται    από   οξύτατη    στρεβλή   διάθεση . Θαρρώ  πως  η  πρόβα  της  ζωής  μας  κύριε  Χρόνε   δεν  χρειάζεται  υποβολέα    οταν  γνωρίζουμε   τί  συμβαίνει  και  πως  συμβαίνει   πάνω  στο  θεατρικό  σανίδι  !!!
                                                           .....κυρ....  σαμ ....
                      
      

Δεν υπάρχουν σχόλια: