Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

...αραγε πως τιθασεύονται οι άγκυρες ???

.....  αραγε  πως τιθασευονται  οι άγκυρες ?? ... Σκουριασμένα  χνάρια  και το μελάνι  δεν φτουραει  μπρος   στο  αγκυροβόλι  της πληγής .. !  Πόνος  ψυχής !!! Η ανάσα μου καυτή  κοσμεί  τον θολό καθρέφτη ... την ακούω !!! Νιώθω το βλέμμα μου  να διαπερνά την υγρή κουρτίνα των δακρυων , αφήνομαι στην πρόκληση  της γκριμάτσας , απλώνω το χερι μου και με την τρεμάμενη παλάμη μου  προσπαθω  ν αποσώσω  χώρο μια σταλίτσα τόπο   πάνω στον ηδη πνιγμένο  από την ανάσα μου  καθρέφτη .. !  Οι θερμοκρασίες μνήμης στο ...κόκκινο! Σαν κύματα  της θάλασσας  στροβιλίζονται , αναδιπλώνονται  και αγκυροβολούν  στο σώμα και στην ψυχή ... Σε  μια ακρίτσα σε μια γωνιά   τραβώ γραμμές  καμπύλες  κύκλους  σε λίγο  μια  αχνούφαντη αγκυρα  ανατέλει  απο τ απομεινάρια της ανασαιμιάς μου .. και στο πλάι μια νοτισμένη  από την αλμύρα της θάλασσας  υγρή  σκέψη ... αραγε πως τιθασεύονται οι άγκυρες ???
                                        ....κυρ...σαμ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: