Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

....μποτιλιάρισμα απουσίας ... !!!

.....οχι  δεν ηταν σχεδιασμένο   μήτε ειχε προηγηθεί κάποιο ισως  τρiκ  μαγικό ! Συνέβη...!!!  Κι εφόσον    το φτερούγισμα  της συγκεγκριμένης μελωδίας  ενσωματώνεται γλυκά  γλυκά στον  αέρα οι αισθήσεις  λούζονται  με τα χρώματα και την θαλπωρή του αγγίγματος  της ψυχής !!!
   Τ  ακροδάχτυλά μου  χορευουν  πάνω στα μαυρα πλήκτρα  του υπολογιστή  . Η μέθη της θλίψης τυλίγει  τις αράδες  που γεννά  η σκέψη . Κλείνω τα μάτια και αφήνομαι σε  ατραπούς  , και χωματένιους  δρόμους, χάνομαι στον μπουχό  καί  την σκόνη που αφήνει ο βηματισμός των δαχτύλων μου . Στρεφω το βλέμμα  μου ψηλά νιώθω  τα   σύννεφα να αιωρούνται ν αλλάζουν θέση και σχήμα !!!  Βουνό η σκέψη μου !!!... Σε λίγο μια υγρή  δέσμη  γλυστρά και χαρακώνει το πρόσωπο μου . !  Μια υγρή καυτή στάμπα απλώνει  και πέφτει στους πρόποδες της ! Πιάνομαι  από την μελωδία , ανασηκώνω  τους ώμους , πλέκω τις παλάμες των χεριών  μια δυο φορές  και ορθιος πια  κατευθύνομαι  στο παράθυρο που βλέπει  προς τον δρόμο ! .  Το μελωδικό φτερούγισμα . ακολουθεί βήματα και σκέψη . !  Με τους αγκώνες στηριγμένος στο ηδη ανοιχτό παράθυρο  παρακολουθώ  την βιασύνη των περαστικών ...μποτιλιάρισμα  απουσίας ... !!
   Το  βλέμμα μου  χώνεται  και χάνεται ταυτόχρονα . !  Οσο  βαθαίνει το κενό   νιώθω  πως δεν θλίβομαι  αλλά συνθλίβομαι ....!!!  .Στέκομαι  για λίγο  ασάλευτος ! Τρυπώνω στην βουή  που αφήνουν  οι ψίθυροι  και ο αγέρας  , για  δες  πως αναμαλιάζει τις καλοσυνάτες  κυρίες ...για  δες πως υφαρπάζει  τις ματιές  καθως διασταυρώνουν τα θέλω τους ...!  Για δες  πως το μποτιλιάρισμα  απουσίας   απορροφα  τα  << κορναρίσματα >>   της ψυχής   καθώς  αυτή  γευεται το   αγγιγμα  της  μουσικής ....!
                                .....  κυρ ... σαμ ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: