Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Χρόνια Πολλά Περού ....!!!

Συννεφόκαμα πάνω απο την ανοχύρωτη πόλη  και οσο να πεις αυτό επηρεάζει σε διαφορετικό βέβαια βαθμό  το τεμπο της διάθεσης μας . Ανθρωποι διαφορετικων ηλικιών ,βαγονάκια πάνω σε ράγες διακλαδίζουν  την περπατησιά τους , και ζωντανευουν  τους γηραιούς πεζόδρομους . Ομορφη πινελιά  τα περάσματα συμπαθέστατων τετραποδων  με τους σπιρτόζικους ελιγμούς  τους  παρεμβάλλονται στον βηματισμό των ανθρώπων  μεταφέρουν κι αυτά τις δικές τους εγνοιες .
   Ο  Περού ενα χαριτωμένο  σκυλάκι   δεν θα μπο΄ρούσε να λείψει  από αυτό το προσκλητήριο . Αν και νεοεισελθείς  στην συντροφιά εχει καταφέρει  να μας μαγέψει  με το βλέμμα του  και την γλώσσα του σώματος . Να και τούτη τη στιγμή  που βλέπει τα δάχτυλά μου να χορευουν σάμπα  στα πλήκτρα του υπολογιστή  στέκει στην ράχη του καναπέ και αφ υψηλού   σαρώνει με την ματιά  του  την σκέψη μου . Για δες  πως αφουγκράζεται  τα γραφόμενά μου και κουνα την ουρά του  σαν χέρι μαέστρου που διευθύνει  την μελωδία της ευτυχίας !!!Λες και καταλαβαίνει πως αυτές οι αράδες γράφονται  με αφορμή τα γενέθλια του , λες και καταλαβαίνει πως απόψε  , 23 Σεπτέμβρη συμπληρώνει  εναν χρόνο σκυλίσιας ζωής . Ωωω!!!  Τι  σύμπτωση ..!!!  Σταματώ για δευτερόλεπτα  και  τον παρατηρώ για λίγο  με πλησιάζει  τα μικροσκοπικά ποδαράκια του  τον φέρνουν  πλάι μου  στο δεξί ακρο της καρέκλας  επιλέγει την θέση οκλαδόν και βυθίζεται στα δικά του ονειροδρόμια !!!
    Γύρω του σκόρπια τα παιχνίδια του , μπαλάκια , το αγαπημένο του κόκκαλο, το λουκανικάκι , και η  κοτούλα που σκούζει  τα εχει ολα  σε αναμονή ..  Οπλισμένος με υπομονή  ο Περού απολαμβάνει  τον  υπνάκο του , ενω τα δάχτυλά μου συνεχίζουν  το πιλαλυτό  στα πλήκτρα του λάπτοτ . Νιώθω την ανάσα του . Και ειναι αυτή που  δίνει τέμπο  στην συγγραφική  περιπέτεια Και ειναι αυτή που  ακολουθεί τα βήματα μου . Και ειναι αυτή που ηρθε για να μείνει .....!!!  Χρόνια  Πολλα  Περού  !!!
                        κυρ...σαμ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: