Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Απο Δεκέμβρη σε Δεκέμβρη .. !!!

  2015----  2018  !  Από  Δεκέμβρη  σε  Δεκέμβρη . Ρημαγμένες  ατάκες αναζητούν  καταφύγιο . Σιωπηλή και μοιραία διαδρομή  της πένας . Έντρομα  δευτερόλεπτα  σπέρνουν  τον χρόνο  σε παραμυθένια λιβάδια , εκεί όπου η οπλή  του α- λόγου  διαταράσσει  και αναγκά- ζει  τα λαμπιόνια  των Χριστουγέννων  σ  ένα τρελό   αναβοσβήσιμο . 
    Έφιππος  ο Δεκέμβρης   καλπά-ζει . Το ίδιο και ο Περού  χάνεται  στις μυρωδιές . Ναί ! Είναι  το σκυλάκι  που δεν πρόλαβες να γνωρίσεις . Η οσμή της μνήμης σου  δέλεαρ  για τον Περού . Το χαριτωμένο σκυλάκι  ήρθε  λίγο  μετά  το απροσδόκητο  φευγιό σου .  Το  πηγαινέλα  των ψυχών .   
    Αδελφέ μου  τούτη την στιγμή  χαράσσω  πάνω στην πάχνη  των Χριστουγέννων , το νεύμα μου , το σινιάλο μου ,  την αγκαλιά μου , κι ελπίζω  να χωρέσει  όλη την παρέα εκεί πάνω .
       
  Λοιπόν αδερφέ μου 
 Στον χάρτη  επάνω 
 σκόρπιες εικόνες  .
 2015 --2018 Δεκέμβρης
 Μακραίνει ο χρόνος 
 βαθαίνει ο πόνος .
 Μικραίνουν  οι ελπίδες 
 στον χάρτη επάνω 
νωπές κουκκίδες. 
 Λένε  πως οι ψυχές 
 κλαίνε  γελούν  σαν
 ψηλά  πετούν . 
Νιώθω αδελφέ 
 το γέλιο το κλάμα 
μείγμα ρευστό 
σε  κάδρο  αντάμα . 
Μην έχεις έννοια για εδώ 
και το έξω ρημαδιό . 
Η οσμή της μνήμης σου 
γομολάστιχα  στην λήθη σου .. ! 
                   ... κυρ ...σαμ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: