Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

..ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ..ΚΑΛΠΗ

.... Σ ενα στιγμιαίο διάλλειμμα της καθημερινής σχόλης τραβώ από παρα δίπλα την καρέκλα τινάζω την σκόνη με μια διπλωμένη εφημερίδα-πρόχειρο αυτοσχέδιο ξεσκονόπανο- και χάνομαι στις σελίδες του βιβλίου που υπομονετικά συντρόφευε το τραπεζάκι, προιόν ξεχασιας!!! Τα δάχτυλα μου πειθαρχιμένοι σελιδοδεικτες παίζουν μια μπρος μια πίσω με τις ανύμπορες ν αντιδράσουν σελίδες το ιδιο και το βλέμμα μου εως οτου το γλύστρημα των διαφημιστικών γυαλιστερών προεκλογικών φυλλαδίων με αναγκάσει σε ζογκλερική κίνηση για να αποσώσω την βιαιη πτώση , ο δυνατός αγέρας ηθικός αυτουργός για την λύση της ισορροπίας μου !!! Τώρα πια τ ακροδάχτυλα μου στα δίχτυα των φυλλαδίων!!! Σε οτι αφορά την ομηρία θα ελεγα και...οχι μόνο!!!Ποικίλες οι σκέψεις , οι απορίες, οι αμφιβολίες . Ορφανεμένα τα ΓΙΑΤΙ!!! Σαν τρέιλερ καινούργιου σήριαλ παρελαύνουν στην οθόνη του μυαλού λόγια , υποσχέσεις, και αλλες πολιτικολογίες με δευτερόλεπτα λήξης!!! Αναμοχλεύονται μεσα μου γεγονότα στιγμιοτυπα, συμπεριφορές ! Ωστόσο η Κυριακή πλησιάζει!!! Κι εμείς πλησιάζουμε την κάλπη!!! Αναπάντητο το ερώτημα αν η κάλπη πλησιάζει εμάς, τι πιο λογικό;;
Ερώτημα που το βιώνουμε δυστυχώς μετάτην απομάκρυνση του...ταμείου!!!
Το τε-τα-τετ με την κάλπη μοιάζει λιγο πολύ με ραντεβου που εχει προκύψει από γνωριμία μεσω ιντερνετ!!! Αμηχανία.. φοβος απόριψης.. και αλλα τινά!!! Ωστόσο νιώθω τις αναθυμιάσεις της χύτρας αφήνομαι στην μυρωδιά που εισβάλλει απο τον φεγγιτη , εγκαταλείπω την καρέκλα ακολουθώ τα βήματα μου
τα δικά μου βήματα οπως τα νιώθω και οπως με..νιώθουν !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: