Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Εδω αδελφέ μου ειναι αλλιώς .... !!!

18 Δεκέμβρη 2015 -- 18 Δεκέμβρη 2017 ! Δύσκολος μήνας ο Δεκέμβρης ! Τούτες τις μέρες θαρρεις πως η απουσία το κενό  βαθαίνει πιότερο  λες και ειναι  καυτό υγρό που κοχλάζει  εντός  μου , ερχεται και σμίγει με τήν περιπέτεια  της υγείας μου   αναμετριέται με τις αναθυμιάσεις της μνήμης .  Ο  χρόνος κυλά  σ ενα ρυάκι με φιδίσια διαδρομή , απλώνει τα πλοκάμια του  από πάνω μέχρι κάτω , χώνεται βαθιά στα κύτταρα  και με ζώνει με  βλέμματα , φωνές , δάκρυα αλλά και  χαμόγελα  !
  Ζόρικα τα πράγματα ! Εδώ αδελφέ μου ειναι αλλιώς .
   Η  μάννα και ο πατέρας  βιώνουν τα βαθιά γεράματά τους  με ότι αυτό συνεπάγεται . Φυσική φθορά μας λέει ο γιατρός !   Μην ανησυχείς ομως κάνουμε ότι μπορούμε , είμαστε κοντά τους  κυρίως ο Πέτρος !   Εξω φυσάει , παντού αγέρας  σφυρίζει  και σκορπά  το σινιάλο μου . Ελπίζω να τηρήσει την υπόσχεση του και να στο παραδώσει  με το νι και με  το σίγμα !!!
   Εδώ αδελφέ μου ειναι αλλιώς !
   Μην έχεις άγχος για τον Παναγιώτη και την Νίκη , και οι δυό τους σταθερές αξίες !  Νιώθουμε υπερηφάνεια και καμαρώνουμε για την διαδρομή τους .
  Ζόρικα τα πράγματα αδελφέ μου Αργύρη !  Η πάχνη των Χριστουγέννων  με βρίσκει  σ ενα μεταβατικό στάδιο  να παλεύω  το θηρίο μέσα μου . Το αντάμωμά μας στον έναστρο ουρανό   δείχνει να παίρνει αναβολή . . Δεν ξέρω για πόσο . Ισως για λίγο , ισως για ..... δεν με απασχολεί !!!  Παράξενο ακούγεται αλλά ειναι μια πραγματικότητα που την βίωσα και  συνεχίζω να την βιώνω . , η ίδια η ασθένεια - καρκίνος-  ειναι ο πιο καλός γιατρός   << δάσκαλος και φίλος >>  Μή γελάς αδελφέ μου ... αλήθεια σου λέω .. Ξέρεις γιατί ???
  Γιατι  σε κάνει να εισαι υπάκουος , γίνεται αφορμή να δοκιμάσεις τους φίλους σου . , να φροντίζεις και ν  αγαπας τον εαυτόν σου ,  Ν  αλλάξεις τρόπος ζωής ,  να προσέχεις την διατροφή σου ,  ν  αλλάξεις συνήθειες  να συγχωρείς τους πάντες , να συνάψεις ειρήνη με το σώμα σου ., να χαμογελάς .  Να βλέπεις την ζωή  από άλλη οπτική γωνία   κυρίως  να την εκτιμήσεις ως δώρο  !!!
  Ζόρικα τα πράγματα αδελφέ μου !  Εδώ εινα αλλιώς !
 Πώς? Κάτι  με ρωτάς ??  Ναι  ... Πως ειμαι τώρα ???
   Θα σου πω  οτι το πάλεψα  και το παλευω ! Αν το νίκησα ??  Δεν ξέρω για πόσο , ισως για λίγο , ισως για πάντα , οπως σου είπα και πριν  δεν με απασχολεί .Πάντως  αν τον νίκησα  τ οφείλω στην συγκινητική  θετική σκέψη και παρουσία των συγγενών και φίλων μου γνωστών και αγνώστων  που ομολογουμένως  η ζεστή αγκαλιά τους , το χαμόγελό τους , η χρήσιμη  συμβολή τους  δυνάμωναν και δυναμώνουν τα κουράγια μου .Αν τον νίκησα ?? Τ  οφείλω στις αλλεπάλληλες δημιουργικές απο-δράσεις  ειτε επί σκηνής ειτε επί χάρτου ,  κυρίως όμως  στην συνεχή φροντίδα της Μαρίας που από την πρώτη στιγμή  στάθηκε με  αγάπη και ψυχραιμία  στο πλευρό μου . Για όλους αυτούς τους λόγους  θεωρώ τον εαυτόν μου τυχερό  και απίστευτα ευλογημένο ! Ναι το πάλεψα και το νίκησα ??  Δεν ξέρω για πόσο  ισως για λίγο .. ισως για πολύ ..ισως για πάντα  .. δεν  με απασχολεί .. !
     Εδω  αδελφέ μου ειναι αλλιώς τα πράγματα .! Ειναι και κάτι ακόμα που εχει συμβάλλει  τα μέγιστα  με την παιχνιδιάρικη παρουσία του .. ! Η  << εισβολή >> του ..Περού ! Βέβαια δυστυχώς  δεν πρόλαβες να τον γνωρίσεις , ηρθε σχεδόν αμέσως  μετα από το  ξαφνικό    απροσδόκητο φευγειό  σου ! Μπήκε για τα καλά στην συντροφιά μας ! Ομως   σταματώ εδώ γιατί θαρρω πως σε κουράζω . ..
Περισσότερα  από κοντά  .. όποτε  ... και όταν  .. !!!   Προς το παρών σου στέλνω σκέψη και χαμόγελο !
  Ζόρικα τα πράγματα αδελφέ μου Αργύρη .. !Φυσάει παντού , μέσα  κι  έξω  !
                                                                                  ....  κυρ.....  σαμ...  

Δεν υπάρχουν σχόλια: