----- Θα μαι κοντά σου
---- Όταν θέλω???
------ Κλαίς?
-------- Είναι το κλάμα αμαρτία ?
--- Υγείααα … Υγεία … είναι !
----Πες την αλήθεια … Είναι αμαρτία?
------- …………..
------- Σωπαίνεις και αυτή η σιωπή σου φωτιά ..!
-------- Την νιώθεις?
--------- Λες και καίγονται τα δάση … φλόγα ααα!!!
--------- Ναι το δάκρυ φλόγα , καυτό . προσάναμμα η σκέψη …..
-------- Η μνήμη τα κουτάκια που το περιεχόμενό τους αλληλοσπαράζεται με την λήθη ..
-------- Εύφλεκτη ύλη τα απρόσκλητα ηλιοβασιλέματα , μπήγονται , σφηνώνονται στο γέρικο σώμα
-------- Ευτυχώς ! Η ψυχή αντέχει το σώμα αδυνατεί ….!!!
------ Ώρα επανεκκίνησης .. Εδώ στο παρόν ..! Δοκιμασία … Οσμίζομαι το τέλος της περιπέτειας . Η ενδοφλέβια λεωφόρος δίνει χώρο στην ενδολέξια πύλη εξόδου, για πόσο καιρό ? Ας είναι …!
