Σάββατο 27 Ιουνίου 2026

Πύλη εξόδου ..!

Σκίτσο.... Έγκλειστου ΑΦΤ.  Ι.Μπ.
 

----- Θα  μαι  κοντά σου

---- Όταν θέλω???

------  Κλαίς?

--------  Είναι το κλάμα αμαρτία ?

--- Υγείααα … Υγεία …  είναι !

----Πες  την αλήθεια … Είναι αμαρτία?

-------   …………..

-------  Σωπαίνεις και αυτή η σιωπή σου φωτιά ..!

--------   Την  νιώθεις?

--------- Λες και   καίγονται  τα δάση … φλόγα ααα!!!

---------  Ναι  το δάκρυ   φλόγα , καυτό   . προσάναμμα η σκέψη …..

--------   Η  μνήμη τα κουτάκια  που το περιεχόμενό τους αλληλοσπαράζεται  με την λήθη ..

--------  Εύφλεκτη ύλη  τα   απρόσκλητα  ηλιοβασιλέματα , μπήγονται , σφηνώνονται  στο γέρικο σώμα

--------  Ευτυχώς ! Η ψυχή αντέχει  το σώμα  αδυνατεί ….!!!

------  Ώρα  επανεκκίνησης .. Εδώ στο παρόν ..!  Δοκιμασία  … Οσμίζομαι  το τέλος της περιπέτειας .  Η ενδοφλέβια  λεωφόρος   δίνει χώρο στην ενδολέξια  πύλη εξόδου, για πόσο καιρό ?  Ας  είναι …!

Δεν υπάρχουν σχόλια: