Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

....Και αυτό θα περάσει....! Λες;

.....Ο χειμωνανθός καρφιτσωμένος στην μνήμη , και η βροχή να μουσκεύει το ξεδίπλωμα των εικόνων η σκέψη νωπή βαραίνει την επίγεια συννεφιά το πηγαινέλα στην αποβάθρα με φερνει αντάμα με την πραγματικότητα!!! .. Το βλέμμα μου τρέχει πάνω στις σκουριασμένες ράγες που αυτές με την σειρά τους με οδηγούν στο μισογερμένο τρένο ! Η στάση του μαρτυρεί την περιπετειώδη διαδρομή του ! Προσπαθώ να μαντέψω τις στιγμές λιγο πριν τον εκτροχιασμό! Προσπαθω να διακρίνω τις χαρακιές του χρόνου , και τότε ειναι που η βροχή δυναμώνει. Δυναμώνει και ο ηχος στ αυτιά μου ..ΤΣΦΟΥ...ΤΣΑαααΦ..ΤΣΦουυυυυ!!!! Το σφύριγμα και το γλύστρημα ...η συνομιλία με τις μακρόσυρτες ράγες! Μια αόρατη δύναμη με σπρώχνει προς τα εκεί! Τινάζω τις στάλες της βροχής και προχωρώ, πλησιάζω ! Στέκομαι για λίγο ασάλευτος. Η βροχή επιμένει στην φλύαρη διάθεση της! Υγρασία με πειρουνιάζει, απλώνω το χέρι να πιαστώ και τότε μια φωνή με προλαβαίνει...
__ Καλά !!! Εχω δει ανθρώπους και ανθρώπους ...αλλά τέτοια παραξενιά;;
Γυρίζω το βλέμμα μου στην αποβάθρα , μια γυναικεία φιγουρα μου χαμογελά και στεκει απέναντι μου . Η βροχή πυκνώνει κι ετσι πως την κοιτώ θαρρώ πως καθεφτίζομαι σε κάδρο!!! Νιώθω να δραπετευει απ το κάδρο χαμογελαστη !!! Τα βήματα μας ροκανίζουν την απόσταση !
___ Και αυτό θα περάσει!!! Ατάκες καλοσυνάτες μουσκεμένες γλυστρουν από τα χείλη της.
____ Λες; ..Σιωπηλά δευτερόλεπτα και τα βήματα μας ασυναισθητα μας μεταφέρουν στο κοντινότερο μπαράκι...Ενώ εξω η βροχή χορεύει μεσα ο λιγμός της μεταμορφώνεται σε λέξεις και φράσεις με μόνιμο επιμυθειο...ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ...! Ολα καταλαγιάζουν .....Λέξεις φυτρώνουν στην μπάρα/ με αλκοόλ και τσιγάρα/στα μάτια σου ίδιες/ διαβάζω αυπνες λύπες/ καίνε τα ΤΙ και τα ΠΩΣ/ αστράφτει απλετο φως /.

Δεν υπάρχουν σχόλια: