Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

<<......κάνε να μου δοθεί όλη η δύναμη της Αγάπης ......>>

<< ....  Βοήθεια!
Θέατρο  βοήθησέ  με !
Κοιμάμαι. Ξύπνησέ  με .
Ειμαι  χαμένη  μέσα  στο  σκοτάδι  ,  οδήγησέ  με  τουλάχιστον    κοντά  σε  ένα  κερί .
Είμαι  οκνηρή , κάνε  με  να  ντρέπομαι  .
Είμαι  κουρασμένη  ανέβασέ  με .
Ειμαι  αδιάφορη   χτύπησέ  με  .
Παραμένω   αδιάφορη  ,  τσαλάκωσέ  μου  την  εικόνα .
Φοβάμαι,  δώσε  μου  κουράγιο.
Είμαι  αδαής   εκπαίδευσέ  με .
Ειμαι  απάνθρωπη    εξανθρώπησέ  με .
Είμαι  φαντασμένη   κάνε  με  να  πεθάνω  στα  γέλια .
Είμαι  κυνική   αποδόμησέ  με.
Είμαι  κτήνος    μεταμόρφωσέ  με  .
Εμαι  μοχθηρή   τιμώρησέ  με .
Ειμαι  δεσποτική    και  σκληρή   πολέμησέ  με  .
Είμαι   σχολαστική   γελοιοποίησέ   με .
Είμαι   χυδαία    εξύψωσέ  με .
Είμαι  μουγγή  ,  ελευθέρωσε  με .
Δεν  ονειρεύομαι  πια  ,   φέρσου  μου   σαν   σε   δειλό   η  ανόητο  .
Εχω  ξεχάσει  ,  ξεκίνησε  την  μνήμη  μου .
Αισθάνομαι  γριά   και  άχρηστη  ,  κάνε  να  σκιρτήσει   η  παιδικότητα .
Είμαι  άχαρη  δώσε  μου  την  μουσική  .
Είμαι  θλιμένη ,  ψάξε  την  χαρά .
Είμαι  κουφή  ,  κάνε   στην  καταιγίδα   να  ουρλιάξει  η  λύπη  .
Ειμαι  άστατη ,  όπλισε  με  με  φρόνηση .
Είμαι  αδύναμη , άναψε  την  φιλία .
Είμαι  τυφλή ,  φέρε  μου  όλα  τα  φώτα  .
Είμαι  υποταγμένη  στην  ασχήμια ,  κάνε  να  με  κατακτήσει  η  ομορφιά .
Με  έχει   προσηλυτίσει  το  μίσος
κάνε  να  μου    δοθεί  όλη   η  δύναμη
της    Αγάπης  .... >>
                   Α.  Μνουσκίν 
      ....κείμενο  γραμμένο  από  την  Α.  Μνουσκίν   για  την  παγκόσμια  ημέρα  του  Θεάτρου  27  Μαρτίου   2005  ...                                       ....   κυρ .....σαμ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: