Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Πτήση σε χαμηλό ορίζοντα ... !!!

Κάτι φορές είναι  ορισμένα  όνειρα που καρφώνονται  η ορθότερα  μας καρφώνουν  σε ονειρεμένα βήματα , τα οποία με την σειρά τους  μας ξεναγούν σε άλλου είδους  τοπία και διαδρομές . 
    Ήταν λέει πρωί . Ανοίγω την πόρτα του σπιτιού  για να βγω έξω και σκοντάφτω ξαφνικά σε μια πανομοιότυπη εικόνα .  Όλα . Μα όλα τα σπίτια  ίδιο σχήμα  μέγεθος  και χρώμα . Έκπληξη η πρώτη αντίδραση .  
     Λευκά  κατάλευκα  όχι από χιόνι , όλως περιέργως  από χτισιμιού  τους-- κατά το γεννησιμιού τους -- σύμφωνα με την λαϊκή ρήση .  Ένας πάλλευκος μανδύας  ως Λευκός Πάνας  ευχαρις , αλλοπαρμένος .   Και  τ  αυτοκίνητα λέει  στο δρόμο  πειθαρχημένα  στα χιλιόμετρα τους , ντυμένα και αυτά  στο λευκό  χρώμα , συμπληρώνουν  το τοπίο  μοιράζοντας την καλημέρα τους .  Δεν ξέρω πως  με ποιο τρόπο  κάθε τόσο  η κόρνα  τους  παπαγαλίζει  την καλημέρα . 
    Τα δε περίπτερα -- εναπομείναντα -- λέει  πάνω σε ρόδες  διασχίζουν  τους δρόμους  της πόλης  μ ενδιάμεσες στάσεις . 
   Την ίδια στιγμή λέει  ένα  σμήνος από λευκά κάτασπρα  πουλιά  πετούν  σε χαμηλό  ορίζοντα . Τότε  λέει  αρχίζει να πέφτει  καταρρακτώδης  βροχή .  Γίνομαι  μουσκίδι , παρ  όλα  αυτά   δεν  νιώθω  κρύο , παρά μόνο  ένα  ακατάπαυστο  νευρικό γέλιο . Σε λίγο το γέλιο μου σβήνει .  Εγώ λέει όχι . !!
   Η απρόσμενη  λευκή ισοπαλία  μου δημιουργεί  ασυνείδητα  το σύνδρομο  του λευκού χρώματος . Από την άλλη  μία λευκή περιστέρα  εκτελώντας  πτήση σε χαμηλό  ορίζοντα  αναγγέλλει  με περίσσια λευκή  λαλιά  τ  ακόλουθα : 
    Τ  αυτοκίνητα λέει  θ  αποκτήσουν  δική  τους φωνή , έτσι ώστε  να επιλέγουν  τους ιδιοκτήτες .  Τα περίπτερα λέει  θα μετατραπούν  σε κυλιόμενα , ώστε  να μπορούμε  να τα καλούμε  ανά πάσα  στιγμή  με ειδικό  χειριστήριο , το λεγόμενο  περι- κοντρολ .   Οι εφημερίδες  λέει   θα έχουν  τουλάχιστον  μια λευκή  σελίδα , οι δε λοιπές  σελίδες  θα φιλοξενούν  ειδήσεις  με ψιλά  γράμματα . Αυτά είπε  η λευκή περιστέρα  και συνέχισε  την  πτήση  της  σε χαμηλό ορίζοντα . 
    Τότε λέει καλώ κι εγώ  με το περι-- κοντρόλ  ένα περίπτερο , ζητώ χαρτί και μολύβι  και προσπαθώ λέει  ν  αποτυπώσω  ότι δια γυμνού οφθαλμού  προλαβαίνει η ταπεινή μου όραση .   Όμως  το αποβραδίς  ξεχασμένο ραδιοφωνάκι  στη διαπασών επιμένει με  το  << ... ακριβό μου διθέσιο ... >> .  Ταράζομαι  έως ότου αντιληφθώ  τι γίνεται , διότι συνειρμικά  ανησύχησα  για την τύχη του ακριβού μου ποδηλάτου . 
     Ξυπνώ ! Ρίχνω  μια προσεχτική  ματιά γύρω μου , όλα ήταν στη θέση τους . Εκτός από μια λευκή σκόνη  που αιωρείτο , απομεινάρι  του ονείρου . 
    Είπα μέσα μου  για μια στιγμή  να συνεχίσω  το λευκό υφάδι , αλλά σκέφθηκα  πως  τώρα πια  δεν ... λέει  .. !!!   
                                                                  κυρ...  σαμ ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: