Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Βιογραφικό....


 

Γεννήθηκα  23 Σεπτέμβρη 1954 στην Κωμόπολη Αργολίδας Νέα Κίος .Προσφυγικός συνοικισμός με ρίζες από Μικρά Ασία . Η παιδική μου ηλικία σημαδεύεται από μνήμες και μυρωδιές , παιχνίδια σε λασπωμένες αυλές, τρεξίματα σε παράγκες , και μπάλα στις αλάνες …

Ακολούθησα την πεπατημένη των εξετάσεων  και σπούδασα  στην Αθήνα συγκεκριμένα στην  ΑΣΕΤΕΜ / ΣΕΛΕΤΕ . Ταυτόχρονα όμως  έδωσα  χώρο στις προκλήσεις της καρδιάς , γι  αυτό και παράλληλα με την παρακολούθηση της σχολής  από εσωτερική ανάγκη η ζωή με ξεβράζει  επί σκηνής  σε εργαστήρια θεατρικά και επί χάρτου ταξίδια .

 Μετά από δέκα χρόνια διαμονής στη Αθήνα , το 1986 επιστρέφω  για εργασία  στη Λαϊκή  Επιμόρφωση  ΝΕΛΕ  Αργολίδας  για δεκα τρία χρόνια 1986—1999 .

Στο διάστημα αυτό τροφοδότησα τους στοχασμούς μου  με σεμινάρια κοινωνικού και πολιτιστικού περιεχομένου , βιωματικά θεατρικά εργαστήρια ,περιφερειακά θεατρικά σεμινάρια επιμόρφωσης επιμορφωτών και σεμινάρια για κοινωνικές  ευάλωτες ομάδες ( Φυλακές, Ρομά ) των ΓΓΛΕ—ΝΕΛΕ  Αργολίδας .

Είμαι από τα ιδρυτικά μέλη  των θεατρικών ομάδων  ΕΣΤΙΑΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ,  του ΔΗΘΕΝΑ ( 1993 ) , του ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ – ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ (  2011 )  .....

Πορεύομαι θεατρικά ως στέλεχος  και συντονιστής ερασιτεχνικών θεατρικών ομάδων  , έχοντας σκηνοθετήσει αρκετά θεατρικά έργα .

Η πολύχρονη ενασχόληση μου   είχε ως αποτέλεσμα την πιστοποίηση μου ως εκπαιδευτής ενηλίκων στο ΕΚΕΠΙΣ  με θεματικό πεδίο  << πολιτισμός – θέατρο >>.

Εκ πεποιθήσεως  υπηρετώ το κοινωνικό θέατρο ( θέατρο στη φυλακή, Ρομά, ΚΑΠΗ, πληθυσμιακές ομάδες απομακρυσμένων περιοχών ).

΄Ενθερμος υποστηρικτής του γραπτού λόγου  συχνά  αφήνω τις σκέψεις μου να αποδρομούν  άλλοτε από μικρόφωνο ραδιοφώνου ( ΡΩΓΜΗ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ , ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΟ ,  ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΕ ΡΑΓΕΣ ) και άλλοτε από περιπέτεια γραφής ( θεατρικά έργα  ΤΟ  ΦΡΑΓΜΑ –ανέκδοτο , ΑΛΜΠΑΤΡΟΣ  ανέκδοτο , ΗΜΙΘΑΝΗ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ  χειροποίητη έκδοση ποιητική συλλογή , ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΠΡΑΞΕΙΣ μέρος της σειράς  ΕΓΚΛΕΙΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ  εκδόσεις  ΑΠΑΡΣΙΣ .. )

Συμμετοχή σε συλλογικές  εκδόσεις όπως :  ΤΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΓΚΛΕΙΣΜΟΥ  (2020 )  με το  διήγημα   ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΜΕ ΒΡΑΧΝΗ ΦΩΝΗ  ( εκδόσεις  ΑΠΑΡΣΙΣ ) επίσης  2021  στο ημερολόγιο ποίησηςτίτλοΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ   το ποίημα  ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΥΛΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ – έπαινος συμμετοχής -- ( εκδόσεις ΑΠΑΡΣΙΣ )

Το 2018  μου απενεμήθη  για το έργο και την συνεισφορά  στην τέχνη και τον πολιτισμό τιμητική διάκριση  από το Μεταπτυχιακό  Πρόγραμμα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών  της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου  Πελοποννήσου .

Μου αρέσει ο περίπατος με το σκυλάκι μας τον ΠΕΡΟΥ .  Χαλαρώνει την σκέψη και δίνει χώρο στην δημιουργία .

Δραστηριοποιούμαι στο Ναύπλιο  ως εθελοντής στην θεατρική ομάδα εγκλείστων των φυλακών  Α.Φ.Τ.   καθώς επίσης συντονίζω το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ  ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ – ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ .

   Ταξίδια επί χάρτου βρίσκονται  στο blog  μου    Τετράδιο με ράγες  https://Kyriakossamios.blogspot.com 

    Χαρά  μου η περιπλάνηση σας .. !

                          Κυριάκος  Σάμιος

                       Συντονιστής – Σκηνοθέτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: