Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021

΄ Συμπόσιο- symposium - διάλογοι για την εκπαίδευση στη φυλακή ...

    ΣΥΜΠΟΣΙΟ-  SYMPOSIYM ( 6  διαδυκτιακές  συνεδρίες )

 INTER-  διάλογοι  για την εκπαίδευση  στη φυλακή   Do  ut  des

Διαδυκτιακά πρώτη συνάντηση   ΔΕΥΤΕΡΑ 22  ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021  στις  18.00


 

Συμπόσιο, η εκπαίδευση στις φυλακές. INTER - dialogues

6 Νοεμβρίου στις 12:51 μ.μ.  ·

.και τότε και τώρα..

Στη Φυλακή της πορτοκαλιάς κάθε Τρίτη αυτοσχεδιάζουμε, Κυριάκος Σάμιος

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:28:00 μ.μ. | ΑΠΟΨΕΙΣ | ΝΑΥΠΛΙΟ

Στη Φυλακή της πορτοκαλιάς κάθε Τρίτη αυτοσχεδιάζουμε, Κυριάκος Σάμιος

Είναι ήρεμος, στωϊκός, παρέα με τον σκύλο του. Αν μιλήσεις μαζί του αντιλαμβάνεσαι και αισθάνεσαι ότι είναι ένας άνθρωπος σεμνός, μειλίχιος, με ευαισθησίες, με περιεχόμενο, με εσωτερικότητα, με γνώμη, με προβληματισμό, με αξίες.

Είναι ο Κυριάκος Σάμιος. Εδώ και χρόνια δημιουργεί θέατρα, στήνει σκηνές, παράγει ραδιοφωνικές εκπομπές, γράφει ποιήματα …. Ένας δημιουργός που δρα ευρηματικά στο γύρω χώρο. Κάθε Τρίτη αυτοσχεδιάζει θεατρικά με τους έγκλειστους στις Αγροτικές Φυλακές της Τίρυνθας. Στο χώρο αυτό είναι πρωτεργάτης.

Αλήθεια, το θέατρο μπορεί να βοηθήσει τους έγκλειστους ή είναι μια απασχόληση ανέργων;

Αν περιδιαβούμε τον κόσμο θα διαπιστώσουμε ότι σε πολλές φυλακές γίνονται μαθήματα θεάτρου τα οποία μάλιστα καταλήγουν σε παραστάσεις. Στην Ελλάδα, σε φυλακές όπως στον Κορυδαλλό, η θεατρική πράξη αποτελεί μέρος της καθημερινότητας ορισμένων εγκλείστων οι οποίοι συχνά οδηγούνται σε παράσταση. Αλλά αυτό συμβαίνει και σε άλλες πιο μικρές φυλακές. Πρόσφατα γνώρισα τον ψυχίατρο Δημήτρη Καράγεωργα στην Κόρινθο και μου είπε πως ο πατέρας του, σήμερα 80 ετών, εδώ και μια δεκαετία κάνει θέατρο με τους κρατούμενους στην Κόρινθο, που είναι ανήλικες και ενήλικες. Μια προσφορά ζωής ενός εργάτη της τέχνης του θεάτρου που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή.

Με τη θεατρική διαδικασία ο έγκλειστος, που είναι εξόριστος και αποκλεισμένος σε ένα φτιαχτό με συρματοπλέγματα τόπο μπορεί να εκφράσει και να δώσει διέξοδο σε αυτά που αγωνιούν αποκλεισμένα και απειλητικά ορισμένες φορές μέσα στο μυαλό του. Μπορεί να επικοινωνήσει με τους άλλους γύρω του και να σπάσει το τείχος της μοναξιάς του, γιατί θα μοιραστεί εκτός από τα κοινά και άλλα προσωπικά βιώματα σε αυτόν τον ου τόπο. Με την ανταλλαγή με τους άλλους αλλά και ακούγοντας τον ίδιο του τον εαυτό, μπορεί να καταλάβει περισσότερο τον κόσμο καθώς είναι εκτός αυτού και αποστασιοποιείται. Σε αυτήν την εξορία της φυλακής μπορεί να αναλογιστεί τις δικές του πράξεις χωρίς να μπορεί να αποφύγει τους μηχανισμούς του Freud, μπορεί να απεγκλωβιστεί και να αναπτύξει τη φαντασία του μέσα από τις ιστορίες των άλλων κρατουμένων ή των ηρώων της λογοτεχνίας, μπορεί να φτιάξει σκηνικά αντικείμενα και κατασκευές και να αναπτύξει ευρηματικότητα και δεξιότητες. Μετά από όλα αυτά τα συλλογικά και προσωπικά που έχει επιτύχει μπορεί να αναπτύξει την αυτοπεποίθησή του, να πιστέψει ότι είναι ικανός και όχι άχρηστος, ότι μπορεί να παίρνει αποφάσεις, να λέει όχι όταν χρειάζεται, να κάνει κάτι σε αυτόν τον κόσμο που θα είναι περήφανος για αυτό και θα μπορεί να το αφηγηθεί μια μέρα στα παιδιά των παιδιών του.

Ο Κυριάκος Σάμιος που «αναπνέει» θέατρο εδώ και χρόνια γράφει για τη φυλακή και το θέατρο:

- Φυλακή. Ένας χώρος εύθραυστος με πλήρη συσκότιση της επικοινωνίας. Ένας μικρόκοσμος με ευαίσθητες ισορροπίες. Μέσα στον αδιαφανή χώρο των φυλακών όταν διοχετεύουμε ερεθίσματα, εργαλεία που προάγουν την εξάσκηση της επικοινωνίας και συμβάλλουν ώστε οι συμμετέχοντες να διεκδικήσουν εκ νέου τη φαντασία και να χτίσουν γέφυρες αναγκαίες και χρήσιμες για την κοινωνική τους επανένταξη, τότε αυτά τους διαμορφώνουν τον τρόπο που βλέπουν γενικότερα τον κόσμο.

Ο Κυριάκος Σάμιος είναι γεννημένος στη Νέα Κίο, τόπος που αποπνέει πολιτισμό καθώς οι κάτοικοι είναι απόγονοι Μικρασιατών. Σπούδασε στην Αθήνα στην ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ. Η εργασία του στη Λαϊκή Επιμόρφωση ΝΕΛΕ Αργολίδας ήταν σημαντική (1986-1999). Μέσα στο πολιτιστικό του έργο εντάσσονται βιωματικά θεατρικά εργαστήρια, περιφερειακά θεατρικά σεμινάρια για επιμορφωτές και σεμινάρια για ευάλωτες ομάδες όπως οι φυλακισμένοι και οι Ρομά. Οι ανησυχίες του τον οδήγησαν να είναι ιδρυτικό μέλος της Εστίας Νέας Σμύρνης, του ΔΗΘΕΝΑ και του Εργαστηρίου Θεατρικής Πράξης – ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ Ναυπλίου. Σε αυτή την πλούσια θεατρική πορεία έχει σκηνοθετήσει αρκετά θεατρικά έργα με διάφορες ομάδες. Θα χαρακτηρίζαμε το θέατρό του ως «κοινωνικό», αφού έκανε θέατρο με τα ΚΑΠΗ της Νέας Κίου συγκεκριμένα τη «Βεγγέρα» του Καπετανάκη, τον «Οίκο Ευγηρίας» του Κορρέ, την «Τελετή» του Μάτεσι, τη «Χώρα χωρίς γάτες» του Τριβιζά. Επίσης εργάστηκε θεατρικά με πληθυσμιακές ομάδες απομακρυσμένων περιοχών, με Ρομά και με κρατούμενους. Στην Τίρυνθα, το 1988 οι έγκλειστοι έδωσαν παράσταση με «Το τάβλι» του Κεχαϊδη σε σκηνοθεσία Κυριάκου Σάμιου.

Λόγω της παλιάς εμπειρίας του, αλλά και της νέας, μας ενδιαφέρει να μας δώσει απάντηση στο ερώτημα αν είναι εφικτό να υφίσταται θεατρική ομάδα και να γίνονται παραστάσεις στις φυλακές. Ο ίδιος είπε:

-Και ναι, και όχι. Τα εμπόδια που έχουμε συναντήσει έως τώρα είναι αρκετά. Η ανάγνωση, αρκετοί έγκλειστοι δεν γνωρίζουν ανάγνωση, οπότε δεν μπορεί να διαβάσουν ένα θεατρικό, δεν μπορεί να διαβάσουν ένα ρόλο. Η αποφυλάκιση, επειδή η διαδικασία του θεάτρου κρατάει πολύ χρονικό διάστημα, ορισμένα μέλη της ομάδας (ευτυχώς) αποφυλακίζονται και η ομάδα χάνει τα μέλη της, επομένως χάνει τους ρόλους της. Η έλλειψη κατάλληλου χώρου και θεατρικού εξοπλισμού. Η έλλειψη υπομονής από ορισμένους, που επιθυμούν εύκολα να φτάνουν σε αποτέλεσμα χωρίς παιδεμό.

Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι στο παρελθόν λειτούργησε στο χώρο αυτών εδώ των Αγροτικών Φυλακών θεατρική ομάδα κατά ένα μεγάλο μέρος με τον Σάμιο αποτελούμενη από κρατούμενους που συμμετείχαν σε προγράμματα της Γ.Γ.Λ.Ε – ΝΕΛΕ ( 1984 - η Βέρα του Κεχαϊδη, 1985 - Συνοδός Καρρά, 1988 - Το Τάβλι του Κεχαϊδη,1989 – Ψόφιοι κοριοί του Ευθυμιάδη);

Ο Κυριάκος Σάμιος πειραματίζεται πιστεύοντας ότι η τέχνη δεν έχει όρια, αντίθετα μπορεί και σπάει τους φραγμούς. Με αυτόν τον τρόπο κάνει και την προσωπική του υπέρβαση. Στο εργαστήριό του χρησιμοποιεί ασκήσεις και τεχνικές για να ενεργοποιήσει τους συμμετέχοντες και να τους οδηγήσει στους καθοδηγούμενους και ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς. Περισσότερο «παίζει» με το θέατρο. Μέσα από τις αφηγήσεις των κρατουμένων με τα προσωπικά τους βιώματα τους οδηγεί στη δημιουργία της δικής τους παράστασης και ενίοτε χρησιμοποιεί συγκεκριμένα κείμενα ως άξονα κίνησης.

Πιστεύει ότι με το θέατρο οι κρατούμενοι θα μειώσουν το θυμό τους, θα αυξήσουν την αυτοπεποίθησή τους, θα ενδυναμωθούν, θα επικοινωνήσουν καλύτερα με το περιβάλλον της φυλακής και θα ονειροπολήσουν.

Κάτω από τον τίτλο «ημιθανή κεραμίδια» έχει συγκεντρώσει τα ποιήματά του. Η ποιητικότητα και η ευαισθησία του με τη γλώσσα διεισδύει στους τίτλους των ραδιοφωνικών εκπομπών του, «Ρωγμή στον αέρα», «Όταν το Σίγμα είναι τελικό», «Ραδιόφωνο παράγκα και ολίγον φεγγαράδα», «Τετράδιο με ράγες» και ακόμα στο όνομα του Εργαστηρίου Θεατρικής Πράξης που συντονίζει στο Ναύπλιο, Θεατροδρόμιο.

Ο Κυριάκος Σάμιος ξέρει να παίζει με το λόγο. Τίτλος του θεατρικού του εργαστηρίου στις φυλακές; Αποδρομώ … Γιατί το όνειρο καλά κρατεί.

Είναι το όνειρο το δικό του τόσα χρόνια, είναι το όνειρο του πανεπιστημίου και το δικό μας με την εργασία μας στις φυλακές, είναι το όνειρο των εθελοντών και προ παντός είναι το όνειρο των φυλακισμένων , που αυτό έστω δικαιούνται….

Άλκηστις Κοντογιάννη

Ομότιμη Καθηγήτρια ΤΘΣ Παν/μίου Πελοποννήσου        

         ..............-----------      .........................


.... Αγαπημένη ΄Άλκηστις    σε    ευχαριστώ  ... όμορφες  σκέψεις ... όμορφα λόγια .. όμορφες στιγμές .. !!!

     !  Καλή μας συνέχεια !!!       κυρ  σαμ 

Αρχή φόρμας

 

Τέλος φόρμας

 

 

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

αδέσποτη γραφή .. !

 

                       Η  ζωή  είναι  λίγη  και  …λήγει ….!!!

        

             … Ξεχωρίζω το δάκρυ  απ  το  μελάνι  η φωνή απάνεμο , άπιαστο λιμάνι .

        Γέρνω  στην κόψη  του μολυβιού  μα η σκιά  με πλακώνει  με πάει αλλού .

         Αιωρούμενο μαξιλαράκι  σύννεφο  που γίνεται συννεφάκι .

         Πιάνει βροχή .

         Ανερυθρίαστος  ουράνιος θόλος στάζει  αλήθειες  .  Άγρια η άφρη τους  τρυπώνει

         σε  δρόμους  πλατείες  σοκάκια , πότε σκαλώνει  πότε εκτοξεύεται  πότε ξεχνιέται…

         Και όταν φθάνει η στιγμή το μουσκίδι   παίρνει πόζες  στο ηλιόγερμα  η λάμψη τους  σμίγει

         και μας παραπέμπει  σε απλωμένη μπουγάδα .

         Αλήθειες  κρεμασμένες  σε μπαλκόνια         βυθισμένα   σε αγέρηδες   .

  Κυματισμός  τους      ξεβράζει  στις όχθες των ματιών μας    αλήθειες  κοσμήματα  ορυκτά ….

  Και να που όσο  βάζω στην σειρά τούτες τις αράδες  ένας ανεμοστρόβιλος   χτυπά το μπαλκόνι  και υποχρεώνει   σε άτακτη  φυγή  λικνίζοντας  στον ορίζοντα  μέρος από την μπουγάδα …

 Για   δες  είναι τέτοια η ορμή  που με δυσκολία  προσπαθώ να συλλαβίσω  το περιεχόμενο  :

  ….  Η  ζωή  είναι  λίγη  και  λήγει … !!!            κυρ  σαμ 

       


Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Χειροποίητη έκδοση ....

      ....  Εικόνες  ταϊσμένες με όνειρα  ανεκπλήρωτα  ανείπωτες  σκέψεις στιγμές απόδρασης  .

    Στάλες βροχής  που διαπερνούν σώμα , ψυχή και νου . ΄Άηχες μπάντες  , συστεγασμένα  σκιρτήματα . 

     ΗΜΙΘΑΝΗ  ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ   σφυρηλατημένα  και   δοκιμασμένα  με τον  ρόγχο της μπόρας  του θυμού  της αστραπής .

   Και από την άλλη  η βουβή και ταυτόχρονα  λαλίστατη  σκέψη του Περού :

.......  αφεντικό  προχώρα ...   

Και   να   μαι . Κάτω από τον συναυλιακό    οίστρο  των τζιτζικιών , και την σκιά  του πλατάνου  λογίζομαι  το μέλλον των πνευματικών  τέκνων . 

    ΄  Έκτοτε   απαγκιάζουν    στα ΗΜΙΘΑΝΗ  ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ .  Επέστρεψαν  όχι βέβαια  σαν άσωτοι  υιοί , αλλά  ως  αγωγιάτες  χαράς  και ικανοποίησης . 

    Το  εξώφυλλο  και όλη  η επιμέλεια , ιδέα , υλοποίηση, έργο της αγαπημένης Λιάνας Πάντζου  την οποία και ευχαριστώ .

   Οπως  ευχαριστώ  επίσης την Ντίνα   Καλογεροπούλου   ( επιμέλεια βιογραφικού )  και τον Πέτρο  Φαλτσέτα ( Βιβλιοδεσία ) , όπου  μαζί με την Λιάνα  σε μία ημιθανή κατάσταση  της ζωής μου , αφιέρωσαν πολύτιμο χρόνο  και πολύτιμη αγάπη  προκειμένου  να συστεγαστούν  σκέψεις  και συναισθήματά μου .

    Αγαπημένοι μου φίλοι /φίλες  και ταυτόχρονα συνταξιδιώτες/τισσες σε θεατρικές αποδράσεις μας  , σας ευχαριστώ θερμά για την όμορφη χειροποίητη έκδοση  που κρατώ στα χέρια μου . 

......  Ναι !  Γνωρίζω ..!  Το  αισθάνομαι πως μια χειροποίητη έκδοση  δικαιούται ανάλογη  ζεστή μοιρασιά .. !...   Είδομεν .. ! 

     



     Χειροποίητη  έκδοση 

 

     1η  έκδοση   2018 

 

        κυρ....  σαμ ...

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

Συλλογή στιγμών -- ιστορίες τσέπης ... !

 

      στιγμές βότσαλα  στην κρύπτη του ονείρου

              σταγόνες βροχής  πόθος της ερήμου

            Καλοκαιρινές  αναθυμιάσεις

             λάφυρα του αγέρα ……

                             29  Ιουνίου 2020

 


……  μη  ξεχνάς  άνθρωπε

        Πως συμβαίνει  τις ώρες της σιωπής

      Να σε ακούω  πιο καθαρά …..

1         Ιουλίου  2020

 

……    γυρίζω την πλάτη

          Γυρίζω σελίδα

        Κρατώ καινούργια πυξίδα

        Εαρινή  ψάχνω  πατρίδα

        Παντού  στημένες  παγίδες

        Απόντες  φίλοι και  ελπίδες .. !

( Ωδή στην προσφυγιά παντός καιρού  )

                         6 Ιουλίου  2020

 

 

…….  Γύρισα το χαρτί ανάποδα

          Άδειασαν οι λέξεις με τα νοήματα τους

      Κενό …

      Απαστράπτουσα  πλημμυρίδα

       Μουσκεύει  το χαρτί

       Μουσκεύει  την σελίδα …

                        13 Ιουλίου 2020   

 

……    όσο μελάνι  κι αν στάξει στο χαρτί

          αυτό ρέει  στις ράγες του τετραδίου .

         Ο  παφλασμός του απορροφάται

         στις ξακρισμένες   υδρορροές

         που κρέμονται  σαν γευστικά  σταφύλια

        στο περιθώριο της κόλλας .

        Τυχερά τα άνθη που ποτίζονται  με το άρωμα τους …

                                            23 Ιουλίου 2020 

  .....  τυχαία  αλίευση από  ανέκδοτη συλλογή  στιγμών .... ιστορίες τσέπης ... !   

                                                                 κυρ .. σαμ  

 

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2021

Αστεγοι... Ασίγαστοι .... Καλλιτέχνες .. !

 


 

                ….  ΑΣΤΕΓΟΙ --- ΑΣΙΓΑΣΤΟΙ--   ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ….. !

 

… Κι  έτσι όπως κρατούσα  στο ένα χέρι το βιβλίο  και περνούσα  νοερά τα λόγια  του ρόλου μου ,  ήμουν  λέει αφοσιωμένος  και  συγκεντρωμένος  στην δράση .

 Διασχίζω το μικρό δωμάτιο άλλοτε χιαστί και άλλοτε στο σημειωτόν ,όταν  ένας παράξενος θόρυβος  λέει με έντονα   χαρακτηριστικά   ασυνήθιστου κρότου  μου αποσπά την προσοχή ..

   Μεσολαβούν δευτερόλεπτα , επανέρχομαι στην πραγματικότητα  και ακολουθώ τα βήματα μου .

Φθάνω  στην πόρτα  του δωματίου  και πριν η  παλάμη μου  αγγίξει   το πόμολο τότε η πόρτα  λέει   με  ένα  μαγικό τρόπο ανοίγει και  βρίσκομαι σε  μία τεράστια αίθουσα   θεάτρου εντελώς άδεια .

  Πάνω στην σκηνή  άνθρωποι  με λαμπερά πρόσωπα  να ερμηνεύουν ρόλους  από διαφορετικά  θεατρικά  έργα  να κινούνται λέει  πέρα  δώθε  κάποιοι να ξεχνούν τα λόγια τους  και να αυτοσχεδιάζουν … Μερικοί  έμοιαζαν με πλανόδιοι   μουσικοί  και ζωγράφοι  και στο βάθος   ένα  σύνθημα να λέει :

 ΑΣΤΕΓΟΙ  - ΑΣΙΓΑΣΤΟΙ  --- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ

      Μένω για λίγο ασάλευτος  παρατηρώντας γενικά τον χώρο – την αίθουσα-  τα  άδεια καθίσματα τους τεράστιους προβολείς  που έλουζαν την σκηνή  και απορροφούσαν  τις εκφράσεις των    ηθοποιών . 

 …. Ωστόσο λέει  ενώ αυτά συμβαίνουν  επί σκηνής  διακριτικά χώνομαι  προς το τέλος της πλατείας ..  βυθισμένος στο κάθισμα  προσπαθώ να αποκρυπτογραφήσω τα συμβαίνοντα   και διαρκώς  μονολογούσα …. Άστεγοι  … Ασίγαστοι … Καλλιτέχνες….

    Ξαφνικά λέει πως  έρχεται η σειρά μου να ανέβω στην σκηνή . Νιώθω  μια  ενοχλητική υγρασία να περιλούζει το σώμα μου .. πως να ανέβω δεν γνωρίζω τα λόγια μου …  Και πως προέκυψε αυτό δεν κατάλαβα .. Η αγωνία μου στο αποκορύφωμα .

 Ο χρόνος να κοντοφθάνει  κι εγώ να στριφογυρίζω στην θέση μου  πνιγμένος στον ιδρώτα ..    Η πάλη μου  να εξηγήσω αυτά που μου συμβαίνουν  κρατά   για λίγο γιατί στο διάστημα αυτό  ένας χαρακτηριστικός ήχος με διαπερνά , με αναγκάζει να ανοίξω τα βλέφαρα μου .

   Πετάγομαι . Ρίχνω μια ματιά στο δωμάτιο  όλα στη θέση τους .  Το παράθυρο μισάνοιχτο – πάντα τα βράδια που κοιμάμαι δεν το κλείνω –  το κομοδίνο δίπλα μου και πάνω στο κομοδίνο  το κινητό τηλέφωνο στο φουλ τα φωτορυθμικά του   να χορεύει ασταμάτητα   tango .

   Η αύρα του ονείρου  ζωγραφισμένη  και στην φωνή μου , σηκώνω το τηλέφωνο :

-----  Ναι΄….Ελα  φίλε μου …

------ Καλησπέρα …. Θύμισε  που θα γίνει η πρόβα μας ??

-----   Αύριο    εννιά   στο σπίτι μου …  σε βολεύει ??

----- όμορφα .. Τα  λέμε …αύριο ..  καλή αντάμωση .. !   

        Η φωτογραφία είναι από παράσταση  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ- ΘΕΑΤΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ - ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ -- στο υπαίθριο θεατράκι  Ακροναυπλίας   <<  Να  σώσουμε τα μωρέλια μωρέ   ΚΟΙΝΟΣ  ΛΟΓΟΣ     Ελλης Παπαδημητρίου   και ΑΛΛΕΣ  ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ...  >>         

                                                            κυρ ... σαμ           

  

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

1 Οκτωβρίου Ημέρα Ηλικιωμένων ... !!!

   ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ    ΚΑΠΗ   ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΣ ΚΙΟΥ    2000-- 2007

   <  Βεγγέρα >    Ηλία Καπετανάκη 

           Άνοιξη  2001

     Α ΄ Θεατρική περίοδος

  

 

..... < Οίκος  ευγηρίας  >         Μανώλη  Κορρέ    

           Χειμώνας 2003 

       Β΄ Θεατρική περίοδος

       ....<.   Τελετή  >          Παύλου  Μάτεσι 

                    καλοκαίρι 2005

                   Γ   Θεατρική περίοδος


 ......  Χώρα  χωρίς  γάτες 

   Ευγ. Τριβιζά 

      Χειμώνας   2007 

      Δ   Θεατρική περίοδος 




   ......   ΄Οταν η δημιουργία σπάει το φράγμα της ηλικίας