....Απο τότε το χε ως έθιμο να κόβει την τελευταία σελίδα του τετραδίου και σαν εκκολαπτόμενος ναυπηγός ονείρων , δίπλωνε στα τέσσερα το άψυχο χαρτί και μ επιδέξιες κινήσεις των χεριών του το μεταμόρφωνε σε καραβάκι !!!
Χωρίς υπερβολή ο Φίλιππος ειχε μετατρέψει το ξύλινο διθέσιο θρανίο σε ναυπηγειο ! Καρνάγιο ! Και αφού δημιουργούσε το χάρτινο σκαρί του , δεν δίσταζε να το φιλοτεχνήσει επιστρατευοντας την παιδική φαντασία του , προσθέτοντας στα " πλαινά " με την μολυβένια γραφή δύο κύκλους .
Φαίνεται πως κάπως ετσι ειχε τυπωθεί η εικόνα του πλοίου στην ευρύχωρη μνήμη του . Δύο " τρεμάμενοι " κύκλοι -- οχι διαπλεκόμενοι - και παρα δίπλα η κλασσική άγκυρα ! Η δασκάλα του πάντα στον έλεγχο , στο εγχρωμο εκείνο δίφυλλο εκτός από την βαθμολογία στην στήλη των παρατηρήσεων σημείωνε ...." ...πολυ καλός αλλά συνεχώς αφηρημένος ..."
Την επόμενη φορά ο Φίλιππος εισέπρατε το ιδιο κοπλιμέντο ...." ..καλός αλλά συνεχώς αφηρημένος .." Από ντροπή δεν του πήγαινε να ρωτήσει τι σημαίνει ακριβώς η λέξη ..." αφηρημένος " . Τόλμησε ομως να ρωτήσει την ξαδέλφη του , ειχε περισσότερο θάρρος μαζί της , σκέφθηκε πως μαθήτρια Γυμνασίου είναι , δεν μπορεί θα γνωρίζει την ερμηνεία .
Ετσι ακριβώς εγινε πρόθυμη η Σοφία , οπως ηταν ενθερμη στα φιλολογικά ανοίγει το λεξικό για επιβεβαίωση , βρίσκει την σελίδα και διαβάζει .... " ..αφηρημένος ...αποσπασμένος απο την πραγματικότητα ..." .
Με παροπλησμένη αυτη την φορά την αφηρημάδα του ο Φίλιππος ακουσε με προσοχή . Εμεινε για λίγο σιωπηλός . αμφιταλαντεύτηκε , προχώρησε προς την σάκα του , τράβηξε βιαστικά το τετράδιο της αντιγραφής και ξεφυλλίζοντας το πέφτει το βλέμμα του σ ενα τσαλακωμένο σημείωμα .
ΤΟΤΕ δύο πενιχρές μολιβένιες αράδες ν αποπνέουν την μυρωδιά της κιμωλίας ...!
ΣΗΜΕΡΑ στο ιδιο σημείωμα ηρθε να προστεθεί η χαρακιά του χρόνου , το πέρασμα του , το διάβα του .!
Ο Φίλιππος διαβάζει ψιθυριστα , " επιβιβάζεται " στο χάρτινο σκαρί του . Αυτός και τα όνειρά του !!! Την ιδια στιγμή μια καλοδεχούμενη " γυμνή " μελωδία --κάτι σαν αεράκι -- ερχεται ν απαλύνει την ρότα του και να συμπληρώσει το παραμιλητό του .....πάτα γερά το βήμα / άνοιξης πρώτο κύμα / ναυαγός ποτέ μη γίνεις / ζωντανός εδώ να μείνεις .../ .
..... κυρ....σαμ
Χωρίς υπερβολή ο Φίλιππος ειχε μετατρέψει το ξύλινο διθέσιο θρανίο σε ναυπηγειο ! Καρνάγιο ! Και αφού δημιουργούσε το χάρτινο σκαρί του , δεν δίσταζε να το φιλοτεχνήσει επιστρατευοντας την παιδική φαντασία του , προσθέτοντας στα " πλαινά " με την μολυβένια γραφή δύο κύκλους .
Φαίνεται πως κάπως ετσι ειχε τυπωθεί η εικόνα του πλοίου στην ευρύχωρη μνήμη του . Δύο " τρεμάμενοι " κύκλοι -- οχι διαπλεκόμενοι - και παρα δίπλα η κλασσική άγκυρα ! Η δασκάλα του πάντα στον έλεγχο , στο εγχρωμο εκείνο δίφυλλο εκτός από την βαθμολογία στην στήλη των παρατηρήσεων σημείωνε ...." ...πολυ καλός αλλά συνεχώς αφηρημένος ..."
Την επόμενη φορά ο Φίλιππος εισέπρατε το ιδιο κοπλιμέντο ...." ..καλός αλλά συνεχώς αφηρημένος .." Από ντροπή δεν του πήγαινε να ρωτήσει τι σημαίνει ακριβώς η λέξη ..." αφηρημένος " . Τόλμησε ομως να ρωτήσει την ξαδέλφη του , ειχε περισσότερο θάρρος μαζί της , σκέφθηκε πως μαθήτρια Γυμνασίου είναι , δεν μπορεί θα γνωρίζει την ερμηνεία .
Ετσι ακριβώς εγινε πρόθυμη η Σοφία , οπως ηταν ενθερμη στα φιλολογικά ανοίγει το λεξικό για επιβεβαίωση , βρίσκει την σελίδα και διαβάζει .... " ..αφηρημένος ...αποσπασμένος απο την πραγματικότητα ..." .
Με παροπλησμένη αυτη την φορά την αφηρημάδα του ο Φίλιππος ακουσε με προσοχή . Εμεινε για λίγο σιωπηλός . αμφιταλαντεύτηκε , προχώρησε προς την σάκα του , τράβηξε βιαστικά το τετράδιο της αντιγραφής και ξεφυλλίζοντας το πέφτει το βλέμμα του σ ενα τσαλακωμένο σημείωμα .
ΤΟΤΕ δύο πενιχρές μολιβένιες αράδες ν αποπνέουν την μυρωδιά της κιμωλίας ...!
ΣΗΜΕΡΑ στο ιδιο σημείωμα ηρθε να προστεθεί η χαρακιά του χρόνου , το πέρασμα του , το διάβα του .!
Ο Φίλιππος διαβάζει ψιθυριστα , " επιβιβάζεται " στο χάρτινο σκαρί του . Αυτός και τα όνειρά του !!! Την ιδια στιγμή μια καλοδεχούμενη " γυμνή " μελωδία --κάτι σαν αεράκι -- ερχεται ν απαλύνει την ρότα του και να συμπληρώσει το παραμιλητό του .....πάτα γερά το βήμα / άνοιξης πρώτο κύμα / ναυαγός ποτέ μη γίνεις / ζωντανός εδώ να μείνεις .../ .
..... κυρ....σαμ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου