Κυριακή 30 Μαΐου 2021

Στιγμιαίο .. !!!


               ..... Στιγμιαίο ....!!!

 …Στην μεσοτοιχία του .. περίμενε  προς το .. φεύγα , μετέωρος

στο κενό που αφήνει η μισάνοιχτη πόρτα νιώθω ένα τρεχειό και μια φωνή ν ακινητοποιεί την βιασύνη μου !

Στρέφω το βλέμμα μου και αυτό γλιστρά στους αόρατους αεροδιάδρομους όπου άνθρωποι έγκλειστοι προσπαθούν να κάνουν ορατά τα σιωπηλά όνειρά τους !!!

Από-γιομα και ο ήλιος το βιολί βιολάκι του έτοιμος για την καθιερωμένη βουτιά !

 Μια βραχνιασμένη φωνή ρίχνει λάσο λέγοντας μου με σχετική αγωνία :

<< .. κύριος .. κύριος .. τώρα θυμήθηκα τι ήθελα να σας πω .. το έχω γράψει όμως >>

 Ξαφνιασμένος και αμήχανος βρέθηκα να κρατώ στην παλάμη μου ένα χαρτάκι ταλαιπωρημένο ..

 << κύριος ..κύριος πάρτε το μόνο, διαβάστε το έπειτα .. έξω .. >>

 Χαμογέλασε και τράπηκε σε φυγή σωματική και πνευματική .. ! Το κενό της πόρτας μηδενίστηκε , αφήνω πίσω μου το θόρυβό της, περνώ στην έξοδο .

 Το χαρτάκι πλεούμενο στα δάχτυλά μου .. ! Στα επόμενα λεπτά αποκαθιστώ τις ζάρες του και αφήνομαι στην γραφή του :

 .. << ...καλοί είναι και οι ποιητές γιατί διατηρούν τα όνειρά μας , μα οι παράνομοι τα πραγματοποιούν .... >>

 και από κάτω

Ν.Μ.

                         κυρ... σαμ ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: