Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

Αντικατοπτρισμοί ...!!!

          Αντικατοπτρισμοί …. !

 

Έχω την αίσθηση πως η εποχή μας μοιάζει σαν ρυμουλκό  που

σέρνει πίσω του , λέξεις και φράσεις χαρακτηριστικές .

 Εποχή δύσκολη , διαφορετική ,γοητευτική για άλλους , για άλλους παράξενη .

 Μοιάζει με ρυμουλκό που ψάχνει το λιμανάκι παλεύοντας με τ άγρια κύματα και αυτός ο παιδεμός τελειωμό δεν έχει .

. Εμείς ??

 Στο ίδιο έργο θεατές ασάλευτοι ,ακίνητοι , μαρμαρωμένοι μπρος στα γυάλινα τηλεοπτικά παράθυρα , τρώμε με χρυσά κουτάλια τα μαγειρεμένα φαγητά που σερβίρουν οι αποκαλούμενες πολιτικές ειδήσεις !

 Αρπακτικά πουλιά που υφαρπάζουν κατευθύνουν και αντικαθιστούν αδέξια την κοινή γνώμη .

 Αυθαίρετοι καταπατητές ονείρων ! Μια κοινή γνώμη αλλήθωρη αποστεωμένη από την σκληρή την πραγματική εικόνα της καθημερινότητας . .

 Μια κοινή γνώμη που ...αλίμονο η προφορά και μόνο της λέξης φαντάζει σαν ανέκδοτο !!!

 Όμως ξύπνησα ένα πρωινό σαν όλα τ άλλα και είπα μέσα μου τι θέλω μέσα στις λιγόψυχες λέξεις να τριγυρνώ ??

Κι η ολιγοψυχία μου θύμωσε . Κι η μεγαλοψυχία μου χαμογέλασε !!! Κι ήταν ένα πρωινό που είπα εγώ δεν ταιριάζω μες στον ορυμαγδό . !!

Κι ορυμαγδός με κοίταξε με μάτι ειρωνικό , και μου είπε

 << Χμ!! Χμ!! Εγώ ξέρεις πως θα σ εκδικηθώ .... !! >>

 Κι ένα πρωινό στέκομαι  μπρος στο καθρέφτη τρυπώνω  το βλέμμα μου στο δαιδαλώδη βουητό και με πανάλαφρο μειδίαμα τρέχω την σκέψη μου αβίαστα αυθόρμητα ,, .

.. Ψάξε θέα να χει ανατολή θα με βρεις εκεί !

 Πάρε ένα βουνό με κορυφή αυγερινό θα με βρεις εκεί .

Τράβα ένα κύμα πλεούμενο ποίημα θα με βρεις εκεί .

 Κοίτα ουρανό . Κοίτα θάλασσα . Κοίτα απέραντο γαλάζιο. Θα με βρεις εκεί .

Άκου την ηχώ , το θρόισμα μου αερικό . Δες, με βήμα απαλό μες στ όνειρο περπατώ , πατώ στις μύτες του μολυβιού μεθώ με νότες τραγουδιού !

 Τ όνομα μου ??

 Ζωή !!!

    κυρ ... σαμ ..


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: