Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2023

ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΑΓΚΑΛΙΑ -- ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ..!


 
ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΑΓΚΑΛΙΑ – ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ..!
 
Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες έχετε την καλησπέρα μου και την σκέψη μου ..!
Θαρρώ πως ένα ευχαριστώ είναι αδύναμο να χωρέσει το μέγεθος και να αντέξει το βάρος της αξίας των ποικίλων συναισθημάτων που κοχλάζουν στην τεράστια αγκαλιά που τόσο απλόχερα την νιώθω να με περιτυλίγει . Η θέρμη της και η ζέση της αντανακλά ανθρωπιά .
Συναισθήματα που παράγουν οι διάσπαρτες ευχές σας για την επιτυχή έκβαση της υγείας μου , δημιουργούν μια λίμνη στην οποία καθώς καθρεφτίζομαι αντλώ δύναμη ,κουράγιο, ενέργεια , οξυγόνο, ζωή .. Ναι ΖΩΗ .. !!!
Το βλέμμα μου αμήχανο υγρό απορροφά την συγκινητική τούτη στιγμή ενώ η αλμύρα των δακρύων μου υπογραμμίζει την βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου για όλους τους φίλους και τις φίλες που αφιερώσατε χώρο στην σκέψη σας ..
Φίλες και φίλοι όταν έδινα την πρώτη μάχη 2018 έπειτα από χημειοθεραπεία γράφτηκε εν θερμώ το ποίημα
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ . Από καρδιάς σας το αφιερώνω και σας ευχαριστώ για το πολύτιμο οξυγόνο την πολύτιμη αγκαλιά σας .
 
 
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ 
 
΄Εξω φυσάει !
Ο αγέρας ανοίγει το << παραμύθι >>
Το φως ξετυλίγεται και εισβάλλει,
το ίδιο και η ανάσα της νύχτας
Ξετυλίγεται και εισβάλλει
στους πανύψηλους λευκούς τοίχους .
Μόλις και μετά βίας διακρίνω κηλίδες ζωής .
Ποτέ δεν θα φωνάξω Ζήτω ο θάνατος ,
αλλά θα κοιτάξω αυτόν τον ίδιο
τον θάνατο κατάματα
με αυτό το βλέμμα
που μοιραζόμαστε την ζωή απλόχερα .!
 
( από την χειροποίητη έκδοση ΗΜΙΘΑΝΗ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ 2018 )
 
κυρ...σαμ..🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

Δεν υπάρχουν σχόλια: