Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Ημιθανή κεραμίδια .. !!!

 

....... Σε ανύποπτη στιγμή το φύσημα του ιντερνετικού αγέρα ( F/B ) βουτά στο παρελθόν.
Σαρώνει αναμνήσεις ορόσημα από τον θόλο του παρελθόντος ...
2017.. !!! Από το σκοτάδι στο φως ! 
Κάπου στη διαδρομή της μάχης μου με το θηρίο μεταξύ αναστοχασμού , αναθεώρησης , και συλλογιστικής σκέψης περί ζωής .
 Αστραπές...
 Βροντές..
 Καταιγίδες..
 Κατά συρροή !!! 
Αβίαστα και εν θερμώ η περιπέτεια γραφής , το αποκούμπι των χημειοθεραπειών μου και λοιπών στιγμών αγωνίας .
 Ευτυχή συγκυρία η ζεστή αγκαλιά των φίλων που με πίστεψαν , εμπιστεύθηκαν , παρότρυναν , να γευθώ την θαλπωρή όπως αυτή διαχέεται από τα ΗΜΙΘΑΝΗ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ χειροποίητη έκδοση σε περιορισμένα αντίτυπα .
2018..!!! Το σκοτάδι πέφτει πυκνό σαν χιονοστιβάδα , ανοιγοκλείνω τα μάτια , σκόρπια σημάδια , σκιές που χορεύουν στο διάβα μου .
 Οι φίλοι μου και οι φίλες ηλιόλουστες χαραμάδες φεγγίζουν και μου δίνουν χώρο για συγκίνηση .
Το βλέμμα τους σταλαγματιές που ποτίζουν τα ΗΜΙΘΑΝΗ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ , νοτίζουν την σκέψη μου με συγκίνηση για την ευγενική τους προσφορά στην πραγμάτωση της χειροποίητης έκδοσης . 
Ναι Λιάνα Πάντζου , Πέτρο Φαλτσέτα , Ντίνα Καλογεροπούλου , για την καλλιτεχνική σας πινελιά είμαι βαθύτατα ευγνώμων ...

2021.. !!! Σήμερα μπορεί το θηρίο να μου κλείνει εκ νέου το μάτι πλην όμως η πάλη συνεχίζεται όπως και η ... ζωή .. !!!
Σας φιλώ .. !!!
...κυρ ...σαμ ...🥀🥀🥀

Δεν υπάρχουν σχόλια: