Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

...και ο ήλιος το βιολί βιολάκι του ... !


           ..Από την τρυπιδούλα  της φυλακής ..

Στην μεσοτοιχία του .. περίμενε  προς το .. φεύγα  μετέωρος στο κενό που αφήνει η μισάνοιχτη πόρτα νιώθω ένα τρεχειό και μια φωνή ν ακινητοποιεί την βιασύνη μου !

 Στρέφω το βλέμμα μου και αυτό γλιστρά στους αόρατους αεροδιάδρομους όπου άνθρωποι έγκλειστοι προσπαθούν να κάνουν ορατά τα σιωπηλά όνειρά τους !!!

 Απόγιομα και ο ήλιος το βιολί βιολάκι του έτοιμος για την καθιερωμένη βουτιά !

 Μια βραχνιασμένη φωνή ρίχνει λάσο λέγοντας μου με σχετική αγωνία :

 .. κύριος .. κύριος .. τώρα θυμήθηκα τι ήθελα να σας πω .. το έχω γράψει όμως ….

 

 Ξαφνιασμένος και αμήχανος βρέθηκα να κρατώ στην παλάμη μου ένα χαρτάκι ταλαιπωρημένο ..

 

 . κύριος ..κύριος πάρτε το μόνο διαβάστε το έπειτα .. έξω ..

 

  Χαμογέλασε και τράπηκε σε φυγή σωματική και πνευματική .. ! Το κενό της πόρτας μηδενίστηκε , αφήνω πίσω μου το θόρυβο της, περνώ στην έξοδο .

 Το χαρτάκι πλεούμενο στα δάχτυλά μου .. ! Στα επόμενα λεπτά αποκαθιστώ τις ζάρες του και αφήνομαι στην γραφή του : .

.

 << ...καλοί είναι και οι ποιητές γιατί διατηρούν τα όνειρά μας , μα οι παράνομοι τα πραγματοποιούν .... >>

 

 και από κάτω Ν.Μ.

                                                κυρ.... σαμ...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: