Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

... Το ηρώον ... !!!


                

                                                          Το  ηρώον 

              Χθες   είδα  στ  όνειρο μου 

                  το  ηρώον το δικό μου  

                 ήταν λέει  στα  αλήθεια 

                σαν να ζήταγε βοήθεια .

                Γύρω όλοι απορημένοι  

                 από τον ήλιο μεθυσμένοι 

                τραγουδούσαν  και ρωτούσαν 

                το καμπαναριό  κοιτούσαν .

                 Πλανόδιοι  και περαστικοί 

                  εις το μέσον  της πλατείας 

                   να εισπράττουν   κριτική 

                  θύματα  λογοκρισίας ..

                  Από του καφενέ την τέντα  οι άλλοι 

                  βερεσέ  κουβέντα και τάβλι .

                  Πετροβολούσαν  το  όνειρο  μου 

                στα  ζάρια  έπαιζαν το ριζικό μου .

                 Κάνω δοκιμή να πω 

                 κάτι  που έχω στο μυαλό 

                 μα  νιώθω χτύπημα στην πλάτη 

                  κι   ένα σύνθημα  να γράφει 

                  για το βιός μου  και τα άλλα 

                  και την  στρογγυλή  την μπάλα .

                  Το λεωφορείο  φθάνει 

                   κάποιος φίλος καταφθάνει 

                    άγριος ύπνος  και βαθύς 

                   στο   όνειρό μου ευθυτενής ...      

                       IPID#144         κυρ .. σαμ ..      

          (   ..Μελοποιημένο  από Φώντα Δαγρέ  ... ) 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: