Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Αηχες σκέψεις εντός μου .. !!!

 

 

 

Άηχες σκέψεις εντός μου

     


 

Νωρίς μου βγήκε για τσιγάρο
κομμένη ανάσα, ανάβει ο Φάρος.

Αμήχανες λέξεις  καραδοκούν
της αγάπης τη φέξη λαχταρούν.
Άηχες  σκέψεις  εντός μου,
εγγόνια τέρψης το βιός μου.

Νιώθω να συνομιλούν
κάτι λέγουν, μα κατά βάθος σιωπούν...
Σε λίγο ο βρόντος της πόρτας
λόγος που ντύνει  τη νότα.

Γλυκός απόμακρος κρότος,
ένα φως που διώχνει το σκότος.

Και ύστερα η ημέρα των γενεθλίων
σκυμμένος στο χάρτη των ονείρων
ταξιδεύω με διθέσιο αεροπλανάκι
και γλυκό ανάλαφρο αεράκι.

Από ψηλά αλλιώς γράφει η ματιά....
Και κάπου εδώ,
άηχες σκέψεις εντός μου
παίρνουν θέση στο λεξικό μου...

Τα χρόνια  χαρτογραφούν
μεταξύ  τους  συνομιλούν.
Χαμένος στη μετάφραση
σταυροδρόμι και διάβαση.

Σαν ντοκιμαντέρ  τρέχουν οι εικόνες.
Φίλοι παρόντες  και συνάμα απόντες...

Άηχες  σκέψεις εντός μου
με λέξεις επ' ώμου
Το πέρα δώθε του μυαλού
νήμα που κλώθεται στο νου
μύθο παραμυθιού ...!!! 

 

 … συλλογικό δημοσιεύθηκε στο  enfo.gr/mb2785    

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: