Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2021

΄Αντε ρε Μάνα με ακούς ??? 1925-- 2018


     

......   Νέα Κίος  Αργολίδας προσφυγικός συνοικισμός ! Δεκαετία του 1950 (?? )

-- Φιλική  συντροφιά  σε γειτονική αυλή ! Περίσσιο  χαμόγελο   ελπίδα για ζωή .. ! Η μητέρα μου Στέλλα όπως βλέπουμε στην άκρη δεξιά  προσέχοντας   τον μικρό Απόστολο .Τα ονόματα των υπολοίπων  η  Χρυσούλα Γιαγκιόζη  με την μικρή Δέσποινα , Κική Σερέκα  με τον μικρό Νίκο και η Ευγενία  Σερέκα ...

          

     1990  !   Το πολλαπλό   είδωλο  μιας  χαρτοπετσέτας.

  Η  μόνιμη αγωνία της Ελληνίδας  μάνας ..  Αγαπημένη συνήθεια της Στέλλας να διοχετεύει την σκέψη της σε χαρτοπετσέτα και  αυτή με την σειρά της να απορροφά το μήνυμα    παραδίδοντας   το περιεχόμενο κυρίως όμως την μάνα μου   ολοζώντανη στην μνήμη και στο διηνεκές του χρόνου ..

( Αντιγράφω και διατηρώ την καλοσυνάτη ανορθογραφία της )

.... Κ ιριάκο  το φαγιτό ηναι στο φούρνο  όλλο  δικό σου  Εμείς το βράδυ έχουμε χόρτα και Αυγά Αυριο Νάρθεις θα κάνο Γεμιστά ..






  Άντε  ρε  Μάνα  με  ακούς  ??

.........   Εξ απαλών  δαχτύλων πατώ τα  ασπρόμαυρα πλήκτρα  για να πλοηγήσω λέξεις προτάσεις  που υφαίνουν  το  ν (ο )ημα  των συναισθημάτων  κάθε που το ημερολόγιο  δείχνει  10 Ιανουαρίου ..! 

10 Ιανουαρίου  2018  φτερούγισες σαν πουλάκι πλήρης ημερών . Πέρασαν  δύο χρόνια και οδεύουμε προς τον τρίτο ....

      Εξ  απαλών δαχτύλων  σου γράφω αυτά τα λόγια  μη και διαταράξω τον ύπνο σου .  Ο βηματισμός μου σε χαμηλό τέμπο .  ΄Όπως  κάτι μεσημέρια  τότε  θυμάσαι ??  ΄Άνοιγα την πόρτα προσεχτικά με αργές κινήσεις , πατούσα στις μύτες των παπουτσιών μου , ορισμένες φορές σκόνταφτα στα περίτεχνα σημειώματα σου , δίπλωνα τελετουργικά την χαρτοπετσέτα -- ραβασάκι - και προχωρούσα  έως ότου  η φωνή σου  με ακινητοποιούσε ..  Θυμάσαι ??

Σε λίγο το σούρσιμο των ποδιών σου .. Το  τικ-τακ  του  μπαστουνιού    σε συνδυασμό με το χαμόγελο σου  εικόνα που ακολουθεί  και ταυτόχρονα μου δίνει δύναμη και κουράγιο ....

   Εξ  απαλών  δαχτύλων  ξεφυλλίζω  το  μπλε τετραδιάκι σου  το θυμάσαι ?? 

Να ήξερες τι χαρά μου έδωσες όταν μου ζήτησες να σου φέρω ένα  τετράδιο για να ακουμπάς.,  τις σκέψεις σου .. !!!

-------  Γράφω λίγους στίχους  μέσα από τη  ζωή μου  που έζησα με τον πατέρα σας ....! 

 Έτσι το προλόγισες ,  σου θυμίζω μια στροφή από τα γραφόμενά σου :

------    Ψάχνω  να  βρω   μες  τη  ζωή 

            και  σ   ένα  καταλήγω 

           πως  τα  ωραία  στη  ζωή 

           πάντα  κρατάνε  λίγο ....

Άντε  ρε  μάνα  με  ακούς ??1

   Στρέφω το βλέμμα μου ψηλά και  με την δύναμη του αγέρα  στέλνω την σκέψη  όλων μας  έτσι για ένα μαξιλαράκι  ξεκούρασης ....Να περνάς όμορφα  και να προσέχεις τον Παναγιώτη  τον Αργύρη ... και όλη την παρέα εκεί πάνω .. !

         .....  Σε  φιλώ !   Καλή  αντάμωση .. !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: